About Me

Monday, October 5, 2015

...bowling tournament...

nak main boling dengan saya tak..?

* saya tak pilih yg terror main boling je.
* saya tak pilih yg hensem atau cun.
* saya tak pilih yg kaya berharta.

ewahh.... 

cam cari calon apa la pulak. 
huhuhuu..

wokeh..! 

sesape yang nak main boling.. bukan dengan saya je. 
dengan ramai lagi novelis alaf 21. 
boleh la daftarkan diri dengan novelis Hezzy Azra
pasal bayaran pulak boleh berurusan dgn novelis Herna Diana.

untuk info lanjut boleh baca poster ni. 
poster pasal tournament boling ni dah lengkap dah.


so daftar cecepat taw! 
sebab selain novelis, ada artis yang join main boling sekali. 
dah la hensem. 
popular pulak tu!
oopss..!! terlebih sudah. 
herherr.... 

nak tau siapa? 
nanti saya update lagi.

~end~

#novelis #novelisalaf21 #alaf21 #kelabalaf21 #tournamentbowling #bowlingtournament #putrajaya 

No comments: