About Me

Monday, September 12, 2011

...maNisnya sePtemBer ini...

Rasa nak senyum lebar-lebar.
Lepas tu nak senyum dengan semua orang.
Senyum saja...
tak perlu kata apa-apa.
Hahaahaaa.....

Nak tahu sebab apa?
Heheee.....

Dengan malu-malu pink panther, Moon nak tayang sesuatu.
Ngeehehee....
(^_^)v



















Inilah buah hati cinta intan payung buchuk2 Moon yang terbaru.
Hehee....
Tajuknya INGAT JANJI KITA.
Insya-Allah akan terbit tak lama lagi.
Dalam bulan ni jugak. Bulan SEPTEMBER 2011.
Alahai..... bestnya!
Yeahh.....
Sungguh manis SEPTEMBER ini.
Hehee.....

Jom kita cikidaut sinopsis novel ni.

Menggelabah Raimi apabila Tok Jalal mahu menjodohkan dia dengan gadis yang tidak dikenali. Kalau dibantah, mengamuk pula datuknya itu. Terpaksalah dia mencipta helah untuk melepaskan diri. Idea gila datang tiba-tiba. Sahabatnya disuruh menjadi perempuan. Nak tak nak, Adi turutkan jua permintaan Raimi untuk menjadi ‘makwe’nya.

Apabila tiba masanya...

“Eh... sesuai ke? Orang tak cam aku ke? Aku rasa kekok ni.”
“Sesuai lagi secocok. Tak mungkin dia orang boleh cam kau ni jantan. Aku sendiri macam nak gugur jantung tengok rupa kau. Sebiji rupa perempuan. Mantap gitu.” Raimi menyentuh dada Adi dengan kedua-dua tangannya. 
Bagaikan terkena kejutan elektrik, spontan Adi menepis kasar hingga membuatkan Raimi terpinga-pinga. 
Tanpa pengetahuan Raimi, Adi ada banyak rahsia yang disimpan. Dan Adi terpaksa berbohong kepada semua. Mungkinkah seumur hidupnya dia terpaksa memendam nalurinya?

So.....
Jangan lupa dapatkan novel ni tau.
Novel INGAT JANJI KITA.
Ingat tau?!
Janji tau?!
Tengkiu.....
Hehee.....
(^_^)v

~end~

p/s: hepi sangat sampai asyik nak ketawa hehee jek. hahaa.....

14 comments:

Sarah Zulkipli said...

Haha. Kelakar lah kak. Bila keluar?

...:muRn! aQ!La:... said...

sarah => hahaa.... insya-Allah bulan ni jgk. nnti kalo dah ade, akk bgtau ek. (^_^)v

Sarah Zulkipli said...

Hehe. Okay2. Tahniah kak moon~~ Hehe ^_~

nina suhaina said...

yeahh..mesti beli ni. tak sabarnya :)

...:muRn! aQ!La:... said...

orait darling sarah.
thx a lot.

...:muRn! aQ!La:... said...

nina => akk pon x sabar jgk ni. hehee....

Engku Muzahadin said...

Interesting :)

-Ain-Dak In- said...

woot....gediknye
nak senyum spjg hari gak la..
wink~~~
tahniah kak moon... moga usaha kak moon berbaloi..keep it up..~

ummi anum said...

tahniah Moon..tak SABAR NAK DAPATKAN..

...:muRn! aQ!La:... said...

engku muhazadin => thx....

dak in => awk mmg selalu snyum kambing kan? hahaa.... anyway thx sbb doakan utk kite.

kak anum => thx kak. moon pon x sabar jgk ni. hehee....

secangkir madu merah said...

tahniah moon... teruja juga nak baca cerita baru awak tu..

...:muRn! aQ!La:... said...

secangkir madu merah => thx.... nnti bace taw. (^_^)v

siti said...

macam mana nak dapat lan novel ni dengan cenderahati 2

...:muRn! aQ!La:... said...

siti....
awak kene beli on9 ngn kite buku tu.
awak tgk dlm fb ek.
thx.....