About Me

Friday, March 25, 2011

...aDa kaLa...

Ada masa kita gembira dengan kawan-kawan.
Borak-borak. Gelak-gelak. 

Ada masa kita perlukan ruang tersendiri.
Muhasabah diri. Melayan perasaan.

Bukan setiap masa kita perlu dikelilingi ramai orang.
Dan tak selalu kita perlu mengasingkan diri.
Semuanya bergantung pada keadaan.

Kadang-kadang bila kita bersendiri, kita rasa nak berkawan.
Ada kala dalam keramaian, kita rasa nak keseorangan.

Bila dekat kita tak ambil peduli.
Bila dah jauh baru rasa rindu.
Itulah adat manusia.
Macam Moon.
Hmmm....

Yang pasti sejak akhir-akhir ni Moon rasa rindu pada seorang sahabat ni.
Rindu nak borak-borak macam suatu ketika dulu.
Kutuk-kutuk. Gelak-gelak. Usik-usik. Kongsi cerita. Kutuk-kutuk. Gelak-gelak.
Hanya dia sahabat yang Moon cerita tentang diri Moon yang tak pernah Moon cerita pada orang lain.
Sebab dia pernah cakap Moon kawan baik dia.
Haaiihhh..... (-_-)














~end~

2 comments:

-Ain-Dak In- said...

woot....
ptt la menyepi jek lately...
tgh mengasingkan diri rupenye..
fragile juga anda ni sbnrnye.hehehehehe.
nwy, pic bawah sekali tu comel sgt la..cam kita..kan..kan..kan...

...:muRn! aQ!La:... said...

woook......
bz la lately.
rs cam nak memanjat dinding jek ni.
huhuu......
awk mmg comel.
cam dinding.
ahahhhahaaa.....
=P