About Me

Wednesday, March 14, 2012

...sudah CUKUP sudah...

Alamak..... 
Dengar intro lagu ni je pun dah rasa nak meleleh ni.
Huwuu..... (T_T)

Moon nak bagi warning.
Bagi mereka yang baru putus cinta, JANGAN DENGAR lagu ni.
Nanti tak pasal-pasal 2 tahun tak berhenti menangis. Ngee.....

SUDAH CUKUP SUDAH - NIRWANA BAND
Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu

Teganya kau menari di atas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Telah berulang kali ku cuba mengalah
Ternyata sabarku tak bererti untukmu

Teganya kau menari di atas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Teganya kau menari di atas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

-*-*-*-*-*-*-

Janganlah permainkan perasaan orang.
Tak baik tau. 
Jadilah pencinta yang setia. 
Kita kena ingat!
Apa yang kita buat kat orang, kita ada terima balasannya.

Yang penting, Moon suka giler lagu ni.
Moon suka giler lagu ni.
Suka giler!
Giler!

~end~

2 comments:

Srikandi Utara said...

best lagu ni.. bila tension, dengar lagu ni, aduh sayu ja..

...:muRn! aQ!La:... said...

srikandi utara....
sayu xpe. jgn layu.
hahaahaa....