About Me

Thursday, June 18, 2015

...puasa tapi TAK SOLAT?...

macam mana puasa hari pertama?
mesti rasa tak larat.
muka lemah je.
nak cakap pun malas rasanya.
rasa jam lambat je bergerak kan?
hehehee...

sabar-sabar.
hari pertama memang macam tu.
dah tiga empat hari nanti baru la rasa steady je.

ada orang tanya, kalau puasa tapi tak solat, boleh ke?
ye la... sebab ada yang beria-ia puasa.
tapi solat fardu tak cukup 5 waktu.
ada yang puasa tapi langsung tak solat.

haa... macam mana tu?
sama-sama kita tengok video ni kalau nak tahu jawapannya.
selamat beribadah.
(^____^)v

video

~end~

No comments: