About Me

Tuesday, November 3, 2015

...apa dah jadi dengan JUALAN GUDANG KARANGKRAF?...

omg omg...!!!

seramai ramai umat kat jualan gudang karangkraf ni. 

saya tergamam sampai pening. 
tapi hepi la. 
novel saya kejap kejap abes. 
kejap kejap abes. 
yeay..!!

sape yang nak datang tu datang la cecepat. 
kalau tak nanti novel majalah semua abes. 
sebab semuanya murah.
RM1, RM3, RM5, RM10... selamba je harga dia.
memang patut la orang datang berduyun-duyun.
so datang la ke jualan gudang karangkraf tu selagi stok masih ada.
jualan ni sampai 8 november nanti. 

saya belanja gambar gambar sepanjang saya kat sana 3 hari. 
dari 30 okt - 1 nov. 
gambar saya ambil dari facebook alaf 21.
dan credit untuk mereka yang sudi bergambar dengan saya. 
saya tak sempat nak amek gambar dengan handphone sendiri.
huhuhuu....
kalau ada lagi yang tag saya kat FB atau kat IG nanti saya update & upload lagi gambar-gambar tu.

giant poster jualan gudang karangkraf. 1 shah alam boleh nampak rasanya ni.

suasana dalam marquee tent. 

di khemah untuk semua buku & majalah yang berharga RM1. sesak!

tengok! penuh berbakul-bakul yang memborong. murah kot!

suasana kat kaunter bayaran. walaupun sesak beratur tapi casher sangat banyak & pantas. 
 .
semua tenang takde gaduh-gaduh walaupun sangat padat.

penulis A. Darwisy

tergamam sebab ramai giler yang datang. herherr...

puteri novella bergambar dengan novelis-novelis yang turun padang. dari kiri Ayu Emelda, Durrah Fatiha & saya. 

~ haziana ana ~

~ kak masrina musa ~

novelis yang turun padang: batiah hadi, aida adia, nurina feeza, fida rohani & a.darwisy


~ puteri novella ~

~ liya ahmad fuad ~

~ qaseh aryana sofya ~

~ kak nor asmah jaafar ~

~ anak kak ayang azian haji basri ~

editor yang somel: mazuen yahaya

lepaskan penat jap kat booth buku pojok sebelum balik. lol

saya akan ada lagi kat sana pada 6 - 8 november.
jangan lupa beli novel saya taw.
tengkiu3....


~end~


2 comments:

nur ikhramina humaira binti yahaya said...

sy ade bce tntng akk dkat buku majalah dara.com edisi 137 Nov ... mmng bestlah akk punye blog ..

Unknown said...

Akak novel yang bertajuk (sayang awak,sayang) ada lagi tak