About Me

Monday, June 6, 2016

...1 RAMADHAN 1437...


alhamdulillah...
kita bertemu lagi dengan bulan yang penuh barakah.
penuh dengan keberkatan.
yang takkan sama dengan bulan-bulan yang lain.
yang sentiasa ditunggu-tunggu setiap tahun...
iaitu bulan ramadhan.

di kesempatan ini, saya mohon maaf kepada semua atas segala kekurangan, kelemahan, kesalahan, kesilapan dan kekhilafan.
saya maafkan juga segala salah silap sesiapa saja pada saya. 
sebab saya tak nak ada perasaan benci, sakit hati, dendam dan apa saja yang mengotori jiwa.
yang mencacatkan atau mengurangkan pahala saya.
moga tiada yang menghalang segala ibadah kita diterima Allah di bulan yang mulia ini. 
dan moga kita dipertemukan dengan lailatul qadar. 
amin..

salam ramadhan al-mubarak.
moga ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun lepas.
insya Allah.

~end~

No comments: