About Me

Friday, June 3, 2016

...on air di selangor fm...

pada hari rabu lepas 26 mei dalam keadaan kelam kabut saya sempat promosikan novel tunang tak guna kat selangor fm.


tak lama pun on air.
dari 3.10 sampai 3.40 petang je.
seronok kenal dengan DJ anis yang handle segmen tu.
ceria dan menghiburkan.
best!






tahniah pada 2 pemenang yang jadi caller bertuah menang novel saya.
dan maafkan saya kalau terlebih lebih masa on air.
sebab saya rasa macam banyak gelak dari cakap pulak
tak percaya boleh tengok video ni.
huhuu...

video

harap-harap lain kali selangor fm panggil saya lagi.
jadi DJ mungkin.
ahahhahahhahaaa...
lol

~end~

No comments: