About Me

Thursday, December 22, 2016

...kenangan jualan gudang KARANGKRAF akhir tahun 2016...

Masih tak terlambat lagi kot nak upload gambar-gambar masa jualan gudang karangkraf hari tu.
Hehehee...

Walaupun jualan gudang karangkraf kali ni sebulan, tapi saya dapat pergi dua kali weekend je. 
Haihh... sayang betul. 
Nak buat macam mana, ada hal yang lagi penting kena uruskan.
Harap-harap dapat lagi jumpa jualan gudang karangkraf pertengahan tahun 2017 pulak.

So saya share sikit gambar-gambar yang ada buat kenang-kenangan.
Terima kasih pada semua yang sudi bergambar dengan saya.
Terima kasih jugak pada yang beli novel-novel saya.
Alhamdulillah...





























ada lagi banyak gambar sebenarnya.
disebabkan dah lambat upload, dah ke mana-mana entah gambar tu.
kena cari balik la nampaknya. 
kalau saya jumpa lagi gambar-gambar tu saya nak edit masukkan dalam ni.
anyway saya sangat hepi dapat jumpa dengan yang beli novel-novel saya.
jadi memori yang paling indah dalam hidup saya. 
ada jodoh kita jumpa lagi.
insya Allah...

~end~

No comments: