About Me

Friday, June 9, 2017

...ke UDARA lagi...

sekejap betul masa berlalu.
hari ini dah 14 ramadhan.
tinggal 2 minggu lagi kita berpuasa.
insya Allah..

bulan ramadhan bulan yang paling sibuk.
menulis pun dapat beberapa helai je.
ekekkekekee..

disebabkan sibuk yang entah apa-apa entah, hari ni baru saya sempat nak post pasal saya masuk radio hari tu.
muat pulak saya masuk radio kan?
hahahhaa...

pada 31 mei yang lalu saya diundang ke radio selangor fm.
bersamaan dengan 5 ramadhan tempoh hari.
untuk segmen dari mata tinta selama 30 minit ni saya mempromosikan novel isteri acah-acah.
saya promosikan sekali novel saya yang bakal terbit nanti.









terima kasih pada DJ anis mokhtar sebab layan saya dengan baik.
kalau ada umur yang panjang jemputlah saya sekali lagi.
ehehheee..

terima kasih jugak pada semua yang mendengarkan saya.
maaf andai ada kekurangan.
teruskan menyokong saya ek.
tengkiu3...

~end~

No comments: