About Me

Monday, June 17, 2019

...RAHSIA shopping tapi dapat duit balik...

sesiapa yang suka shopping online please guna app Shopback untuk dapatkan duit korang balik.


tanpa sedar, duit bertambah dalam app Shopback tu. kalau korang nak dapatkan balik duit tu kena baca ni sampai habis. serius tak rugi.





dari ada RM404.35 je naik jadi RM1217.21. sekarang dah ada RM3383.02. alhamdulillah...

mula-mula dulu saja je download app Shopback. sebab suka shopping online. so tak kisah la dapat berapa pun cashback tu. tapi lama-lama jadi banyak pulak. halal pun halal sebab tu memang duit kita yang kita dapat balik kerana diberi diskaun. diskaun yang hanya melalui app Shopback sahaja. so rugi sangat bagi sesiapa yang suka shopping online tapi tak melalui app ni.

caranya senang je. sama ada yang guna komputer atau phone, klik link ni:

Hey! Check out ShopBack where you can earn Cashback as you shop online. Sign up via my link and get a RM5 welcome bonus today! https://app.shopback.com/mys?raf=kly4Et

ni saya bagi link promo untuk sign up. sebab kalau sign up guna link promo ni automatically bila sign up dapat RM5. kalau tak guna link ni pun boleh juga nak sign up. takde masalah. tapi tak dapat la RM5 tu.

kalau yang guna phone tu rasa macam takut tak dapat RM5 tu boleh la download app Shopback dulu. sama ada kat play store atau app store. lepas tu baru klik link tu.

masa nak sign up tu boleh pilih nak sign up dengan emel atau facebook.




bila dah sign up terus dapat RM5 tu. lepas ni nak shopping online buka app Shopback dulu. tengok apa yang Shopback promo. lepas tu pilih la nak shopping kat mana. dia ada macam-macam kategori. ni antara yang ada dalam Shopback:






lazada, shopee, zalora, agoda, booking.com, sephora, malaysia airlines, nike, adidas, food panda.. semua ada. tapi setiap seller tu lain-lain peratus casback tu. macam shopee 6%. lazada 9%. dah la biasanya shopee dengan lazada ni ada harga potongan. tapi kalau beli dari Shopback dapat lagi 6% dan 9% tu. kita dapat duit kita tu balik. fuhhh.. memang berbaloi.

nak reload pun boleh dapat cashback. tapi kena melalui lazada/11st/qoo10. lazada yang tinggi kadar cashback iaitu 6.5%. mula-mula masuk ke app Shopback. lepas tu klik kat kategori reloads - > pilih lazada/11st/qoo10 - > klik continue to app - > pilih nak topup berapa - > klik place order macam biasa.






pergi bercuti mesti la nak duduk hotel kan? contohnya nak ke cameron highlands. atau ke korea selatan. mungkin juga ke australia. tak kira la dalam atau luar negara. booking hotel dengan agoda ke, dengan booking.com ke, traveloka ke, hotel.com ke.. boleh check kat kategori travel. dijamin akan dapat semula duit kita tu. peratus cashback ada dinyatakan di setiap app yang ada tu.

beli flight ticket pun dapat juga cashback. antaranya mas, singapore airlines, qatar airways, emirates.. malah beli tiket bus pun dapat juga tau. apa-apa pun baca dula t&c. sebab ada yang kena spend RM20 contohnya baru boleh dapat cashback.

dan bila-bila masa boleh withdraw duit tu ke account bank. tapi ambil masa 7-14 hari juga la. mungkin proses tu memerlukan prosedur dari bank. ni step nak withdraw:






mula-mula klik profil kita, lepas tu klik withdraw balance. nanti dia akan suruh update akaun bank yang kita nak masukkan duit. ikut je arahan. dalam tempoh yang diberikan kita akan dapat duit kita semula. mudah kan?

so segera la sign up Shopback. ni bukan scam ye. kalau scam boleh la buat report polis bagitau penulis novel nama murni aqila ni dah tipu orang. tak susah nak tangkap saya. 😅

cuma info-info tentang saya kena la saya sensor demi keselamatan saya. harap perkongsian saya ni bermanfaat untuk semua. selamat ber shopping online.

~end~

No comments: