About Me

Thursday, September 2, 2010

...ikHLasKan HaTi moHoN keMaaFan...

Perkataan yang paling cute ialah MAAF.
Tiga huruf je... tapi bila disebut, api yang menyala-nyala boleh jadi air batu.
Ajaib kan?
Kalau yang mendengar tak terasa apa-apa, kena siasat dalam hati dia.
Mungkin kat situ ada tabir hitam yang berselimut.
(Ngeri pulak ayat ni...)

Di kesempatan berada di bulan Ramadan yang mulia ni....
Dan bulan Syawal yang bakal menjelang....
Moon nak minta MAAF pada sesiapa saja yang mengenali Moon.
Setiap manusia tak terlepas buat salah dan silap.

Dalam bermesra mungkin terkasar bahasa.
Dalam bergurau mungkin terlanjur senda.
Dalam berjanji mungkin masih ada yang belum dikotakan.
Dalam berbicara mungkin ada menyinggung rasa.
Jika ruang masih ada, KEMAAFAN jua yang Moon pinta.

Salam lebaran...
Moga Aidilfitri kali ini memberi keinsafan diri.

 
















~end~

4 comments:

anum shukri said...

Salam Aidilfitri...buat Moon..

Sakura Chenta AheytarO said...

novel ni best kak !!!!~

tq tinggal sedikit ucapan buat cik sakura @ mala di novel ini ....

" BILA KITA CINTA SESEORANG KERANA APA YG DIA ADA KITA TAKKAN TEMUI CINTA SEJATI "

...:muRn! aQ!La a.k.a mOOn:... said...

thx mala....
so kite kene cinta kerana cinta.
bukan kerana alasan.

lovelysyasan♥ said...

awak..nntkn buatla sambungan novel muszahri dgn syifa..rasa xpuas pulak baca ending dia mcm tu..hehe..