About Me

Tuesday, August 28, 2012

...langit MEMELUK bintang...

PERGI TANPA ALASAN - EREN
Aku mencintaimu 
Bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati 
Tak terbatas lagi

Aku mencintaimu 
Bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati 
Tak terbatas lagi
 
Cinta yang dulu bersemi 
Kini menjadi masa laluku
Hatiku hancur tiada berkeping 
Bagaikan segelintir debu

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

-*-*-*-*-*-*-

Nak tahu siapa Eren ni?
Dia la yang selalu nyanyi dengan kumpulan Kangen Band tu.
Dia nyanyi lagu Yakinlah Aku Menjemputmu, Cinta Yang Sempurna...
banyak lagi la.

Yang penting lagu ni best kan?
Kisah pencinta yang ditinggalkan tanpa sebarang alasan.
Jahat la orang yang blah camtu je.
Kalau dah tak suka, cakap la dah tak suka.
Jangan nak pergi sesuka hati pulak.
Tak rasa bersalah ke buat orang yang cintakan kita tu menangis?

Tapi ada juga yang pergi tanpa alasan ni ada sebab-sebab yang sukar untuk dilafazkan.
Haa..... mesti ada punya.
Nampak tak? Nampak tak permainan dia di situ?
Macam boleh buat novel je kan?
Hehehee..... 

~end~

4 comments:

Za Fira said...

suke lgu ni...sbb mcm de kne ngena je ngn aku..hukhuk

shahani honey said...

sudah la menyepi diri,menambah kesedihan lagi bila dpt tahu dia kahwin ngan kwn kite sndiri...huhu...
:(

aisyah said...

Yess...btul2...suke semua lagu eren...ada 1 lg tajuk dia takkan pisah, peh tu ada yg lagu duet dia, tp lupe tajuk.pn best gak

Hairul Antiq said...

Dak malay ne mcm2 ada la cite indon music hikhik
http://m.youtube.com/watch?v=yJYUVgYigXM&hl=en&gl=IN&guid=&client=mv-google

http://m.youtube.com/watch?v=3I0ZrgvBCEs&hl=en&gl=IN&guid=&client=mv-google

http://m.youtube.com/watch?v=fN_XRrlbhuY&hl=en&gl=IN&guid=&client=mv-google

http://kwn.me/profile