About Me

Sunday, March 31, 2013

...takkan ku SIA-SIAKAN...

Pertama kali dengar lagu ni Moon ingatkan ST12.
Muzik dia, suara dia...
Rupa-rupanya Firman yang nyanyi.
Tapi bila Moon selidik sebenarnya lagu dicipta oleh Charly, penyanyi ST12.
Patut la ada bau-bau ST12.
Hehehee.....

Lagu ni tersangat la sedih kalau seseorang tu pernah rasa kehilangan.
Kalau kehilangan disebabkan diri sendiri puncanya, lagi la rasa beribu-ribu kali menyesal.
Jom kita tengok lirik lagu ni.





KEHILANGAN - FIRMAN
Ku cuba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku

Ku merasa telah kehilangan
Cintamu yang telah lama hilang
Kau pergi jauh kerana salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahawa cintamu telah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita
Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahawa cintamu telah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Takkan ku sia-siakan kamu lagi
Takkan ku sia-siakan kamu lagi

*-*-*-*-*-*

Bila kita dah ada orang yang sayangkan kita, jangan abaikan orang tu.
Saat kita dah kehilangan dia, apatah lagi disebabkan sikap kita yang tak pedulikan dia, pasti kita sangat sangat sangat sangat menyesal.
Makin bertambah menyesal bila kita mula sedar betapa pentingnya dia dalam hidup kita.
Menyesal tak sudah kalau kehilangan dia tu untuk selamanya.
Huhuu.....

Apa-apa pun, lagu kehilangan ni buat Moon rasa seolah-olah Moon yang kehilangan.
Lirik dia berkesan beb!

~end~

3 comments:

Anonymous said...

Kord
Lagu Kehilangan Firman

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

...:muRn! aQ!La:... said...

tenku butang: suke kucing sgt3. yeaah...!! <3