About Me

Tuesday, May 24, 2016

...dapat novel PERCUMA...

6 buah novel tunang tak guna PERCUMA dah ada pemiliknya. 
tahniaahhh...!! 


kepada semua yang berusaha tak jemu jemu komen sejak semalam lagi saya ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga. 
terima kasih sebab support saya.
yang tak ada rezeki nak dapatkan novel ni percuma boleh dapatkan di jualan gudang karangkraf 26 mei - 2 jun nanti. 
atau dapatkan di kedai-kedai buku bulan jun nanti.

macam biasalah... jualan gudang tu diadakan kat pekarangan kompleks karangkraf seksyen 15, shah alam.
harga memang berbaloi-baloi murah berkrim.
ehehehehee...
insya Allah saya pun ada kat sana nanti.
info pasal jualan gudang karangkraf boleh refer poster ni:


anyway.. terima kasih semua. 
muah ciked. 

~end~

1 comment:

Masitah Samsudin said...

Tahniah kepada pemenang....