About Me

Tuesday, May 17, 2016

...say no to JERAWAT...

okey la okey la.. 
saya tak nak berahsia lagi.
sesiapa yang pernah kenal saya dulu mesti tahu saya ada masalah kulit. 
jerawat bersepah sana sini. 
kulit pun kusam je rasa. 
sebab kulit saya jenis sensitif sangat. 
tak boleh guna bahan yang ada chemical.
nak tahu saya guna apa..?
tadaaa...

no filter okey..?
saya guna set beauty spray cherry cares ni. 
free chemical. 
alhamdulillah saya dah tak risau dengan masalah kulit. 
lagi lagi bila cuaca panas. 
masa tu la jerawat berlumba lumba nak tumbuh. 
sekarang dah takde lagi masalah jerawat semua walaupun cuaca panas gedegang.
jerawat tak berani nak tumbuh. 
hepi giler kot! 

untuk yang ada masalah resdung memang highly recommended guna cherry cares ni. 
RM35 je untuk set 2 botol ni. 
free postage.
whatsapp 016-3710787 untuk order.
cara macam mana nak guna nanti diberitahu lebih details.
whatsapp je nombor tu.
jangan biar masalah makin berlarutan sebelum terlambat. 
dah la tak lama lagi nak raya. 
kannn...? 

~end~

No comments: