About Me

Saturday, August 13, 2016

...projek editing Cik Mar. Gi. Na...

projek mengedit dan membuat layout yang baru je selesai.
karya Pena Kayu.
alah... yang novel dia pernah jadi drama Tersuka Tanpa Sengaja tu.
tajuk novel dia kali ni Cik Mar. Gi. Na.
tajuk yang ada 'kelas' gitu.

disebabkan tajuk dia gugurl punya konsep, saya buatlah design yang nampak feminin keayu-ayuan.
ada bunga-bunga gitu.
yang lemah gemalai.
cewaahh..!
macam Cik Margina jugaklah.
ehehheee...


title page. 

copyright page yang begitu keayuan. bulat merah pura-pura bulat tu nak tunjuk nama saya. keh!

sambil baca novel sambil terasa dimanja dengan layout ni. ehehee...

sampai ke page terakhir masih berkonsepkan keayuan seperti Cik Mar. Gi. Na.
nak order cecepatlah contact Pena Kayu.
ni poster pre order.
boleh baca online di sini:



kalau nak buat novel seayu novel Cik Mar. Gi. Na ni bolehlah emel saya di murni.aqila@gmail.com.
insya Allah saya akan edit dan buat design sebaik mungkin.
yang penting puas hati.
ni jelah kerja part time sebagai editor dan designer yang saya buat.
so kenalah buat bersungguh-sungguh.
tak gitu..?

~end~

No comments: