About Me

Friday, April 27, 2018

...review novel JAMPI...

fuhhhh...
nak menunggu respon dan review pembaca memang mendebarkan. 
sebab novel JAMPI novel genre seram pertama saya.
so saya rasa nervous sangat. 


ini komen pertama yang saya terima review novel JAMPI. 
daripada zawieyah zaki. 
dia ni memang pembaca tetap novel-novel saya sejak novel pertama lagi. 
alhamdulillah... 
saya paling happy bila yang baca novel saya kata tak boleh nak stop. 
ahahhahaahaa... 
dan yang paling buat saya suka, percubaan saya menulis novel genre seram membuatkan dia keseraman.
yelah... dia kan sebelum ni biasa baca yang cintan-cintun.
ehehehhee...


ini pula review kedua yang saya terima. 
daripada siti nur insyirah pamela. 
dia pertama kali baca novel saya. 
lega seamat amat lega baca komen dia. 
rasa nak melompat sampai langit. 
ehehhehehee... 

sesiapa yang nak review novel saya, saya alu-alukan. 
tak kisah la nak komen ke, nak kritik ke..
saya terima dengan hati terbuka. 
so sudi-sudi la dapatkan novel JAMPI ni. 
terima kasih. 

~end~


No comments: