About Me

Tuesday, May 5, 2015

...bye bye PBAKL 2015...


3 Mei 2015 hari terakhir pesta buku kat pwtc. 
hari tu saya pakai t-shirt novel GILA TAK RINDU. 
saja je nak menunjuk yang saya ada baju tu. herherr...
ramai yang kata t-shirt tu cantik. t-shirt je yang cantik. :P

hari tu saya stay kat pwtc dari pukul 11 pagi sampai la PWTC tutup..!!
sebenarnya sebelum pukul 9 malam saya dah keluar dewan.
tapi dah keluar baru tahu hujan lebat giler.
dah la saya parking kereta kat luar bangunan PWTC.
so nak tak nak terpaksa la tunggu sampai hujan reda.
dalam pukul 10 malam jugak baru la saya dapat balik. 
huhuu...

anyway saya nak ucap terima kasih sebanyak bintang di langit.. 
seluas lautan yg terbentang pada yang datang dan beli novel-novel saya. 
yang sudi bergambar dengan saya dan beramah mesra.

saya ada kat PBAKL 25 & 26 april dan 1 - 3 mei.
sepanjang 5 hari tu saya promosikan novel GILA TAK RINDU.
saya sign autograph sekali. 
ada jugak yang nak bergambar.
tapi saya tak ada bergambar kat handphone saya.
saya macam takde mood nak bergambar.
tak macam tahun lepas.. penuh handphone saya dengan gambar.

sebenarnya saya masih tak berapa sihat. 
saya masih bergantung pada ubat. 
so muka jadi sembab, badan rasa lemah, takde mood sangat. 
tapi saya kuatkan semangat dan cuba senyum walaupun rasa macam senyum tak jadi. 
ngee..

oh!
mungkin ada yang tak tahu yang saya pernah admitted kat hospital. 
9 hari saya duduk kat hospital akibat radang darah.
nanti bila-bila saya akan cerita pasal penyakit saya ni.

so saya minta maaf jika ada kekurangan. 

No comments: