About Me

Thursday, May 28, 2015

...terbangkan aku ke LANGIT KETUJUH...


memperkenalkan...
ini barisan watak-watak dalam novel Gila Tak Rindu.
ewah!
macam press conference filem pulak. 

huhuu...

masa saya menulis novel ni, ini la watak yang saya bayangkan:

Nomi = Hana Tajima
sebab dia ada butik. 
dan dia model untuk butik dia sendiri.
sangat independent.

Adib = Flynn Rider
sebab dia ada janggut sejemput kat dagu.
opkos la dia kacak. lol

Hazza = Fida Ibrahim
sebab dia ni nampak kelembutan.
tapi tamak dalam cinta. 
persis perempuan bahaya gitu. lol

Risham = Henry Golding
sebab dia lelaki metroseksual.
lelaki bergaya maskulin yang mementingkan rupa.

Kisya = Amyra Rosli
sebab dia gadis urban yang moden.
soal adab dan budi pekerti tak penting bagi dia.



dan ini la lagu yang Nomi suka nyanyi terpekik-pekik dalam toilet.
ahahhahahaa....

Bagaikan Langit - Melly Goeslaw

Bagaikan langit di sore hari
Berwarna biru sebiru hatiku
Menanti khabar yang aku tunggu
Peluk dan cium
hangatkan untukku

Bagaikan langit di sore hari
Berwarna biru sebiru hatiku
Menanti khabar yang aku tunggu
Peluk dan cium
hangatkan untukku

Oh asmara yang terindah
Mewarnai bumi yang kucinta
Menjanjikan aku terbang ke atas
Ke langit ketujuh
Bersamamu

Bagaikan langit di sore hari
Berwarna biru sebiru hatiku
Menanti khabar yang aku tunggu
Peluk dan cium
hangatkan untukku

Bagaikan langit di sore hari
Berwarna biru sebiru hatiku
Menanti khabar yang aku tunggu
Peluk dan cium
hangatkan untukku


Oh asmara yang terindah
Mewarnai bumi yang kucinta
Menjanjikan aku terbang ke atas
Ke langit ketujuh
Bersamamu

Oh dewi cinta
Sandarkan aku di bahumu
Ada kurasa tingginya hati
Reredakan sudah
Hadirmu sayang tenangkan diriku

Oh asmara yang terindah
Mewarnai bumi yang kucinta
Menjanjikan aku terbang ke atas
Ke langit ketujuh
Bersamamu
Oh oh...

Oh asmara yang terindah
Mewarnai bumi yang kucinta
Menjanjikan aku terbang ke atas
Ke langit ketujuh
Bersamamu

Oh dewi cinta
Sandarkan aku di bahumu
Ada kurasa tingginya hati
Reredakan sudah
Hadirmu sayang tenangkan diriku

Oh asmara yang terindah
Mewarnai bumi yang kucinta
Menjanjikan aku terbang ke atas
Ke langit ketujuh
Bersamamu...


~end~

No comments: