About Me

Friday, March 31, 2017

...nak novel PERCUMA?...


haaaa...
ini la cover novel terbaru saya.
ISTERI ACAH-ACAH.
alhamdulillah sekarang dalam proses percetakan.

nak tak novel ISTERI ACAH-ACAH ni percuma?

pergi ke facebook saya: Novelis Murni Aqila.
cari gambar cover novel ni yang saya upload.
sila mention nama sesiapa saja 1 org di ruangan komen. 
komen sebanyak mana pun boleh. tanpa had. 
sehingga la saya komen CLOSE. 
7 KOMEN TERAKHIR (7 nama) akan dapat novel free. 
yang komen saja yang dapat. 
nama yang di mention tak dapat taw. 
saya akan komen CLOSE pada bila-bila masa. anytime!

so komen SEKARANG dan jadi 7 KOMEN TERAKHIR untuk dapat novel ISTERI ACAH-ACAH percuma!

good luck~

-*-*-*-*-*-

sinopsis novel ISTERI ACAH-ACAH:

“Aku tak pernah bercinta dengan kau. Dah tu, buat apa kau terima aku jadi suami kau? Buat apa?!” jerit Jay bengang.

“Kenapa Abang Jay salahkan saya aje? Padahal, Abang Jay boleh pilih siapa yang Abang Jay nak jadikan isteri. Abang Jay boleh kata ‘tak nak’ depan tok kadi hari tu. Tapi kenapa Abang Jay diam?” Naik satu oktaf nada suara Hani.

Sepatutnya Hani Yusaira gembira kerana dijodohkan dengan lelaki yang dipuja sejak kecil. Tapi lain pula yang jadi. Dia dan Jay Zamir sama-sama tertipu. Dikahwinkan dalam keadaan terpaksa rela. Sedangkan dia ada Umar, sahabat yang sentiasa ada ketika dia susah atau senang. Dengan Jay, dia asyik bertekak tak habis-habis. Tapi takdir Tuhan itu cantik susunannya.

“Sebenarnya...” Jay menelan liur. “Boleh tak... err... boleh tak abang nak...”

Itulah titik tolak bermulanya sesuatu yang tak disangka-sangka! Walau hanya sebagai isteri acah-acah, Hani tetap mengorak langkah dengan hati yang tabah.

~end~

No comments: