About Me

Tuesday, April 18, 2017

...demi ISTERI ACAH-ACAH...

disebabkan nak siapkan gift yang saya buat sendiri untuk pre order, saya melalui hari-hari yang sangat busy.
nak update teaser kat website ilham.karangkraf.com lagi.
nak menjawab segala notification yang masuk kat FB, instagram, whatsapp, messenger... memang rasa macam tak cukup tangan.
mujur signing session kat pesta buku selangor sehari je.
walau busy pun saya sempat lagi ambil job editing & design layout buku.
bukan 1, tapi 2 job sekali. 
hahahaa... berdarah otak kejap.

dengan kerja kiri dan kanan pun saya pergi family gathering kat kuantan.
balik dari kuantan sambung lagi buat gift, buat job editing & design. 
lepas tu buat novel-novel yang pre order kena sign dan kena bungkus.
bayangkan la hampir 4 jam baru saya siap sign semua novel yang pre order tu.
macam nak terseliuh jari rasanya.
dah siap semua tu saya kena siapkan preparation untuk adik tunang keesokan hari pulak.
fuhhh.... rasa macam tak bernafas.
tapi alhamdulillah saya berjaya lalui semua tu.
syukur sangat sangat.

sesi signing kat pesta buku selangor. antara novelis yang turun padang Sayhazs Zailie, Viviana Rose, Nurul Syahida, Anuar Darwisy & Naim Tamdjis.

novel ISTERI ACAH-ACAH jadi pilihan pembaca di website ilham.karangkraf.com. alhamdulillah... boleh klik sini kalau nak baca novel ni. 

kat cherating.

anak buah nak manja-manja. huhuu..

vila tok sira kuantan. sgt besar, luas, canggih, complete. best!

abaikan gambar ni. lol. :P
gigih siapkan benda alah ni. hand made taw. terseliuh jari-jemari nak buat ni. keh!


takde la banyka sangat yang nak di sign. yang dah dibukak tu dengan 4 bungkusan putih kat tepi tu. huhuu... buat ni je makan masa hampir 4 jam. kejang kejap la tangan tu. herherr... tp sempat lagi posing. kah kah!


dah siap sign dah siap bungkus. alhamdulillah...

e-day cik fiza. kemain hepi lagi dia. moga berjodoh smp jenjang pelamin hgga ke akhir hayat. aminn...


berangan. lol
nak jugak posing dengan novel isteri acah-acah kat pelamin. mengada. kah kah!

so ini la rangkuman cerita sepanjang 1 - 17 april.
semua dalam 1 posting.
huhuu...

oh!
ada lagi tak cerita.
pasal job editing & design.
sat naa... bagi nafas sat.

~end~