About Me

Wednesday, April 26, 2017

...patriot panglima + haq II + #yana...

projek editing dan layout lagi.
1. patriot panglima
2. haq II
3. #yana

buku patriot panglima.
sebuah buku cerita kanak-kanak
ni 1st time buat buku kanak-kanak.
dan 1st time buat cover jugak.
buat cover sendiri saja-saja pernah la.
tapi yang buat untuk orang lain ini la kali pertama.

seronok dapat edit buku kanak-kanak ni sebenarnya.
lagipun jalan cerita patriot panglima ni best.
bagaikan berada di alam fantasi.
tahniah untuk tuan hashim akob.
buku cerita yang buat saya rasa tak puas dan nak baca lagi.


buku cerita berilustrasi. buat kita rasa seronok nak baca sebab ada ilustrasi yang cantik ni.

disebabkan cerita fantasi so ada unsur-unsur fantasi pada design buku ni. hehee...

ni la cover yang saya buat. ok kan? ada gaya jugak la kan? ehehheee... watermark 'contoh' tu untuk elakkan cover ni diplagiat.

kepada yang nak beli buku ni boleh la contact 019-3178502 (Faizal Hoesni) atau 017-2155283 (Nur Hazirah).
atau layari website www.patriotpanglima.com.
boleh jugak emel pada penulisnya terus di: hashimakob@yahoo.com.my.

buku kedua pulak novel dhiya zafira.
novel genre thriller yang pasti ada penggemar tersendiri.
gaya dan jalan cerita yang pantas dan tangkas.
walaupun thriller masih ada element cinta dan kasih sayang.
tak rugi baca.
ni design layout untuk novel ni:



dan buku ketiga pulak novel #yana.
novel #yana ni saya cuma buat design layout saja.
disebabkan mengejar waktu deadline pencetak, tak sempat nak edit.
tapi saya tahu novel lynn dayana tak pernah tak mengecewakan.
ni contoh layout novel ni:




so kalau nak dapatkan novel haq II + #yana bolehlah emel ke porengkertas@gmail.com.
beli harga combo lagi murah dan berbaloi-baloi.
dua-dua novel ni rugi kalau tak baca.
memang best!

kepada yang nak saya buatkan design layout atau cover novel atau buku, dialu-alukan.
harga yang sangat reasonable.
boleh emel saya di murni.aqila@gmail.com.

~end~

No comments: