About Me

Monday, December 31, 2018

...selamat tinggal 2018...



6 tahun yang lalu...

ketika pelancaran 5 novel saya, saya tak sangka mampu menyiapkan kelima-lima novel tu. sebab bukan mudah nak siapkan sebuah novel. lebih-lebih lagi novel solo. novel saya ada yang setebal 700 mukasurat pulak tu! 😅

walaupun ada yang meremehkan minat, usaha dan sumber saya mendapatkan rezeki ni.. saya tak pernah peduli kutukan orang. lebih baik fokus pada yang positif, yang bagi kata-kata semangat dan yang beri dorongan. disebabkan itu saya terus menulis menghasilkan novel yang terbaik sehingga sudah ada 10 buah novel kesemuanya. alhamdulillah.

2018.. segala suka duka yang dilalui mematangkan diri saya. memori bertemu dengan mereka yang membaca novel-novel saya akan jadi memori terindah. saya rasa sangat bertuah kerana ada yang sudi menghargai bakat dan hasil karya saya selama ini. saya akan terus berusaha menghasilkan lebih banyak novel lagi.

ya, saya dah bersedia menempuh perjalanan 2019.

😘

~end~

1 comment:

Acuyuhan said...

Hi sy suka baca buku awk. lets blogwalking and click ads. done follow u, follow me back http://acuyuhan.blogspot.com/ .thanks